Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest koszt uczestnictwa w konferencji Nowoczesny Dyrektor 2015?
  2. Jakie należy spełniać warunki, aby zostać Uczestnikiem?
  3. Czy w cenie konferencji zapewniony jest nocleg i wyżywienie?
  4. Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo?
  5. Kiedy można zapisać się na wybrane seminarium?
  6. Czy wydawane jest zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
  7. Do kiedy należy dokonać wpłaty za udział w konferencji?
  8. Co jeśli na konferencję chce zarejestrować się więcej niż jedna osoba?
  9. W jaki sposób można się zarejestrować na konferencję?
  10. Chcę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą.
  11. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
  12. W ilu blokach tematycznych (seminariach) można uczestniczyć drugiego dnia konferencji?
  13. Jakie są warunki zgłoszenia rezygnacji z udziału w konferencji?
  14. Chcę zmienić Uczestnika konferencji.
  15. Chcę dokonać zmiany wybranych sesji seminaryjnych.
  16. Zarejestrowałem/am się na konferencję , jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?
  17. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.

 

1. Jaki jest koszt uczestnictwa w konferencji Nowoczesny Dyrektor 2015?

Koszt uczestnictwa w konferencji to 695 zł brutto za osobę.

2. Jakie należy spełniać warunki, aby zostać Uczestnikiem?

Uczestnikiem konferencji może być jedynie Dyrektor lub v-ce Dyrektor szkoły, który w codziennej pracy szkoły korzysta z dziennika elektronicznego dowolnego producenta.

Organizator może wyrazić zgodę na uczestnictwo w konferencji osoby, która nie spełnia powyższego warunku. Osoby zainteresowane tą możliwością powinny przesłać do Organizatora pisemną prośbę o zgodę na udział w konferencji. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy, bez wskazania przyczyny.

3. Czy w cenie konferencji zapewniony jest nocleg i wyżywienie?

W cenie konferencji zapewnione są:

  • zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
  • udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
  • udział w uroczystym bankiecie wraz z wystąpieniem muzycznej gwiazdy wieczoru;
  • udział w panelu seminariów w pierwszym i drugim dniu spotkania (łącznie 8 zajęć seminaryjnych) – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną obejmującą 8 wybranych zajęć spośród kilkudziesięciu propozycji;
  • pełne wyżywienie – śniadanie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady;
  • uroczystą kolację bufetową z licznymi niespodziankami;
  • możliwość skorzystania z usług Aquaparku (basen, jacuzzi);
  • parking;
  • komplet materiałów konferencyjnych.

4. Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo?

W terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję na prośbę Zamawiającego wystawiana jest faktura pro forma. W terminie 7 dni od dokonania płatności Organizator wystawi fakturę VAT dla Zamawiającego.

Termin rejestracji uczestnictwa w konferencji upływa na 10 dni przed jej rozpoczęciem lub w chwili zamknięcia listy Uczestników. O zamknięciu listy Uczestników Organizator powiadomi bez zbędnej zwłoki komunikatem zamieszczonym na stronie internetowej konferencji.

5. Kiedy można zapisać się na wybrane seminarium?

Zapisy na seminaria zostaną uruchomione na początku marca 2015 r. Rejestracji na seminaria mogą dokonać tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji. Do Uczestników, którzy spełnili ten warunek, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym w marcu 2015 r. zostanie wysłana wiadomość, w której znajdzie się dokładny opis sposobu zapisywania się na seminaria.

6. Czy wydawane jest zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?

Po konferencji każdy Uczestnik otrzyma pocztą tradycyjną certyfikat uczestnictwa w konferencji.

7. Do kiedy należy dokonać wpłaty za udział w konferencji?

Obowiązującym sposobem płatności jest przedpłata przelewem – 100% wartości zamówienia w terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję na podstawie faktury pro forma wystawianej na pośbę Zamawiającego.

8. Co jeśli na konferencję chce zarejestrować się więcej niż jedna osoba?

Prawo udziału w konferencji przysługuje przedstawicielom Zamawiającego w liczbie określonej w formularzu rejestracyjnym.

9. W jaki sposób można się zarejestrować na konferencję?

Rejestracji należy dokonać poprzez formularz rejestracyjny na stronie http://2015.nowoczesny-dyrektor.pl/ w zakładce Formularz rejestracyjny.

10. Chcę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą.

Prosimy o zgłaszanie uwag dotyczących noclegu w Formularzu rejestracyjnym w polu Uwagi dot. noclegu lub bezpośrednio u Organizatora na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

11. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?

Organizator dopuszcza taką możliwość. W celu rezygnacji z noclegu prosimy o kontakt bezpośrednio z Organizatorem na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

12. W ilu blokach tematycznych (seminariach) można uczestniczyć drugiego dnia konferencji?

Drugiego dnia konferencji można uczestniczyć w 6 różnych seminariach po uprzednim zarejestrowaniu się na nie na stronie konferencji. Rejestracji na seminaria mogą dokonać tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji. Do Uczestników, którzy spełnili ten warunek, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym w marcu 2015 r. zostanie wysłana wiadomość, w której znajdzie się dokładny opis sposobu zapisu na seminaria.

13. Jakie są warunki zgłoszenia rezygnacji z udziału w konferencji?

Rezygnacja przez Zamawiającego z udziału w konferencji może nastąpić wyłącznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl z informacją o anulowaniu zgłoszenia. Wiadomość powinna zawierać numer ID zgłoszenia oraz imię i nazwisko Zamawiającego/Uczestników.

Rezygnacja z udziału w konferencji na 40 dni przed planowanym terminem konferencji nie powoduje żadnych kosztów po stronie Zamawiającego, a wpłacona zaliczka podlega zwrotowi w pełnej wysokości w terminie do 7 dni od daty złożenia oświadczenia o rezygnacji.

W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym Organizator pobierze opłaty manipulacyjne w następujących wysokościach:

  • 50% ceny za udział w konferencji w przypadku rezygnacji od 40 do 15 dni przed planowanym terminem konferencji,
  • 100% ceny za udział w konferencji w przypadku rezygnacji w krótszym terminie niż 15 dni przed planowanym terminem konferencji.

14. Chcę zmienić Uczestnika konferencji.

Dopuszcza się zamianę Uczestnika ze strony Zamawiającego, jednakże po uprzednim powiadomieniu organizatorów o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl

15. Chcę dokonać zmiany wybranych sesji seminaryjnych.

Dokonywanie zmian w wybranych przez Uczestnika seminariach jest możliwe za pomocą indywidualnych stron przypisanych Uczestnikom. Dane dostępowe do stron zostaną wysłane na podany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy po uiszczeniu opłaty za udział w konferencji, ale nie wcześniej niż w lutym 2015 r.

16. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?

Najprawdopodobniej zapisy na konferencję zostały zamknięte z powodu braku wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl

17. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.

Prosimy o sprawdzenie wiadomości w folderze Spam/Wiadomości-śmieci. Jeśli nie będzie w nim wiadomości z potwierdzeniem rejestracji, prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl