Biografie prelegentów

Osoba

prof. dr hab. Jerzy Bralczyk

Istotną rolę w jego życiorysie odgrywa działalność popularyzatorska – w sferze poprawności języka, zwłaszcza publicznego, a także języka polityki, reklamy, prawa. Od lat służy konsultacjami różnym instytucjom, jest zapraszany jako referent na wewnętrzne konferencje branżowe. Często bywa także ekspertem językowym w sprawach konfliktowych i jurorem w konkursach o charakterze językowym. Jego programy radiowe i telewizyjne, także skierowane do widzów i słuchaczy za granicą, miały i mają liczną publiczność. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest wiceprzewodniczącym Rady Języka Polskiego.

Osoba

prof. dr hab. Jacek Pyżalski

Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Uczestnik i koordynator ok. 50 krajowych i międzynarodowych projektów badawczych. Autor licznych publikacji. Trener w obszarze komunikowania i trudnych zachowań oraz ekspert edukacji medialnej – członek Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Jego zainteresowania badawcze związane są z zagadnieniami: agresji elektronicznej, nowych mediów, komunikacji w szkole, promocji zdrowia oraz cyberprzemocy wśród młodzieży. W latach 2008-2012 był członkiem konsorcjum międzynarodowego badaczy cyberprzemocy (COST IS801).

Autor pierwszej monografii na rynku polskim dotyczącej agresji elektronicznej „Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży” (GWP, Sopot 2011) oraz książki „Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży” (Impuls, 2012). Więcej na www.jacekpyzalski.pl.

Osoba

dr Marek Kaczmarzyk

Biolog, neurodydaktyk i memetyk, nauczyciel i wykładowca, autor artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia oraz podręczników i programów szkolnych. Popularyzator nauki w zakresie neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów nauczania i wychowania. Koordynator projektów edukacyjnych, twórca programów studiów podyplomowych oraz programów kształcenia nauczycieli. Od roku 2000 kierownik Pracowni Dydaktyki Biologii (Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Śląski).

Osoba

Marcin Kempka

Prezes Zarządu Librus, początkowo wykładowca w Centrum Kształcenia Nauczycieli Librus, przed reformą Rzeczoznawca Przedmiotowy ds. Pomocy Dydaktycznych w Ministerstwie Edukacji Narodowej. Specjalista z dziedziny sieci komputerowych, bezpieczeństwa danych osobowych i projektowania baz danych, pomysłodawca i twórca e-Dziennika Librus. W wolnych chwilach muzyk, kompozytor i aranżer.

Osoba

Marek Jędryka

Jest nauczycielem języka angielskiego i trenerem z 20-letnim stażem. Jako trener pracował dla szeregu instytucji edukacyjnych i dla jednostek biznesowych. Interesuje go rola nowoczesnej technologii jako narzędzia podnoszenia skuteczności nauczania i wzmacniania motywacji Uczniów, a także praktyczne wykorzystanie pomiaru dydaktycznego w podnoszeniu kompetencji językowych Uczniów. Wierzy, że dobrze prowadzona diagnoza wykorzystująca ocenianie kształtujące skutecznie i w sposób wymierny pomaga Uczniom osiągać lepsze wyniki i budować poczucie własnej wartości. Obecnie Marek Jędryka pracuje jako trener wydawnictwa Pearson prowadząc warsztaty szkoleniowe dotyczące m.in. wykorzystania nowoczesnych technologii i narzędzi diagnostycznych w edukacji.

Kawczynski

dr Sebastian Kawczyński

Doktor nauk historycznych (Instytut Historyczny Uniwersytetu Warszawskiego, 2003), MBA (Akademia Leona Koźmińskiego, 2010). Jeden z pomysłodawców i animatorów ruchu antyplagiatowego w Polsce. Prezes zarządu Plagiat.pl Sp. z o. o., współzałożyciel Fundacji im. Augustine’a Jeana Fresnela. W 2011 roku został członkiem Rady Nadzorczej Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Informatyki i Telekomunikacji PKPP Lewiatan. Pracował jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Warszawskim. Był organizatorem debat oksfordzkich w Stowarzyszeniu Szkoła Liderów oraz koordynatorem projektu Domena Internetowych Repozytoriów Wiedzy w ICM UW. Od czerwca 2003 kieruje pierwszym polskim serwisem antyplagiatowym Plagiat.pl. Autor licznych publikacji prasowych na temat plagiatowania, pracuje nad książką nt. zwalczania plagiatów i procederu pisania prac na zamówienie w szkolnictwie wyższym.

Tomasz Ciszkowski

Tomasz Ciszkowski od 2004 r. związany z Grupą Orange, doświadczony menedżer, innowator z zakresu rozwoju produktów i usług dla sektora teleinformatycznego. Lider Programu Cyfrowej Szkoły w Orange Polska. Wdrażał rozwiązania dla rynku klientów biznesowych oraz indywidualnych (WebTV/ VoD, Unified Communication, location based services). Współtworzył i kierował projektami EU z zakresu Internetu przyszłości (EuQoS, QoEWeb, SecMon). Autor publikacji naukowych z zakresu jakości usług i bezpieczeństwa sieci. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (EMBA) oraz Politechniki Warszawskiej WEiT. Pasjonat nowinek technicznych i futurologii.

Osoba

Dariusz Stachecki

Nauczyciel dyplomowany, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ukończył studia podyplomowe z informatyki oraz zarządzania oświatą. Wicedyrektor Gimnazjum im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu, organizator Ogólnopolskich „Konferencji Administratorów Szkolnych Sieci Komputerowych (KASSK)” w Nowym Tomyślu oraz konferencji „Mobilne Technologie w Edukacji”. Apple Distinguished Educator (ADE) oraz Apple Professional Development Trainer (APD), a także członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
Informatyką w szkole zajmuje się od 1991 roku. Jest animatorem i propagatorem idei wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pracy szkoły. Zajmuje się problematyką bezpiecznego funkcjonowania szkolnych sieci komputerowych, bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie, bierze aktywny udział w różnych akcjach i kampaniach. Wielokrotnie był prelegentem na krajowych i międzynarodowych konferencjach. Prowadzi szkolenia dla Nauczycieli, Opiekunów pracowni komputerowych. Inicjator wielu działań wdrażających technologię w edukacji, programów komputeryzacji szkół, tworzenia i rozbudowy szkolnych infrastruktur informatycznych, wdrażania i wykorzystania technologii mobilnych w edukacji.
Autor rozwiązań i koncepcji, które przyniosły tytuł Pathfinder School (2010) oraz Mentor School (2011 i 2012) dla Gimnazjum w Nowym Tomyślu jako lidera edukacji informacyjnej w programie Partners in Learning (jedna z 30 najbardziej innowacyjnych szkół na świecie).
Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania odznaczony w 2009 roku Medalem Komisji Edukacji Narodowej, a w 2013 Brązowym Krzyżem Zasługi.
Członek Rady ds. Informatyzacji Edukacji –organu pomocniczego MEN.

Osoba

Robert Celuch

Nauczyciel przedmiotów informatycznych i wicedyrektor w Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Iłży.
Od 2003 r. realizuje zajęcia w oparciu o platformę Apple Macintosh. Wraz z Uczniami swojej szkoły od 2005 r. realizował pierwszy w kraju oficjalny szkolny podkast.
Prowadził szkolenia dla Administratorów szkolnych pracowni komputerowych w ramach projektów współfinansowanych przez EFS. Instalator i integrator szkolnych pracowni komputerowych.
Apple Certified Trainer w dziedzinie Mac OS X oraz Mac OS X Server. Apple Distinguished Educator. Trener Apple Professional Development.

Osoba

Jakub Rzadkiewicz

Z wykształcenia psycholog-trener. Doświadczenie zawodowe zdobywał, organizując eventy i szkolenia dla największych polskich firm. Od 2010 r. wspomaga edukację w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT oraz niwelowania barier komunikacyjnych i technologicznych pomiędzy Nauczycielami a Uczniami. Prelegent na wielu konferencjach i autor publikacji w prasie branżowej. W życiu i w pracy bardzo ceni sobie kontakt z ludźmi, od których może czerpać wiedzę i energię. Prywatnie kibic sportowy i miłośnik nowoczesnych technologii.

Osoba

Krzysztof Kolanowski

Absolwent Wydziału Matematyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez 17 lat Nauczyciel matematyki i informatyki w liceum ogólnokształcącym w Poznaniu. Związany z firmą Librus od 2007 roku. Obecnie Specjalista ds. Wdrożeń i Szkoleń IT Librus na terenie Wielkopolski. Dobra znajomość środowiska nauczycielskiego oraz wiedza z zakresu technologii informatycznych pozwala mu przeprowadzać skuteczne szkolenia i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań dla szkół. W życiu prywatnym interesuje się historią i fotografią, lubi aktywnie spędzać wolny czas.

Osoba

Piotr Warunek

Absolwent Politechniki Szczecińskiej. Pierwsze kroki trenerskie stawiał jako Nauczyciel przedmiotów zawodowych. Od 2003 r. związany z firmą Librus. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Regionalnego na terenie północno-zachodniej Polski. Specjalista w zakresie innowacyjnych rozwiązań IT w szczególności dzienników elektronicznych i mechanizmów do organizacji pracy szkoły. Przeprowadził kilkaset wdrożeń e-Dziennika. Inicjator wielu rozwiązań wykorzystanych w systemie Librus. Prywatnie w wolnych chwilach lubi fotografować oraz rozwiązywać problemy placówek związane z układaniem planu lekcji.

Osoba

Bogusław Morzy

Z wykształcenia nauczyciel. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku filologia angielska. W firmie Librus od 5 lat na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Wdrożeń IT. Prywatnie fan piłki nożnej i miłośnik rekreacji oferowanych przez krainę tysiąca jezior.

Osoba

Wioletta Szymańska

Menadżer projektów związany z rynkiem edukacyjnym od ponad dziesięciu lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Humboldt Universität zu Berlin i Szkoły Głównej Handlowej. Przez wiele lat pracowała w branży wydawniczej, gdzie odpowiadała za rozwój oferty podręcznikowej do nauki języków obcych. Specjalizowała się w przedsięwzięciach promujących nauczanie i naukę języków obcych. Prowadziła szkolenia dla Nauczycieli. W 2014 roku dołączyła do firmy Librus, gdzie zajmuje się projektami edukacyjnymi.

Osoba

Małgorzata Grzywacz

Psycholog, trener umiejętności psychospołecznych. Doktorantka Uniwersytetu Śląskiego. Od 2012 r. dyrektor Centrum Kształcenia Nauczycieli Librus. Autorka licznych publikacji, m. in. nt. twórczości w Internecie. Prelegentka konferencji naukowych. Pomysłodawczyni założenia portalu prawa oświatowego Doradca Dyrektora www.dyrektor.librus.pl.

Osoba

Teresa Tymrakiewicz

Filozof i socjolog rodziny, menadżer oświaty, wieloletni nauczyciel akademicki (Instytut Nauk Społecznych Śl.A.M., Kolegium Nauczycielskie), egzaminator filozofii, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, edukator MEN, specjalista w zakresie kształcenia kompetencji psychospołecznych i zarządzania zasobami ludzkimi, doradca ds. wychowania, autor i realizator licznych programów szkoleń z zakresu psychosocjologii, w tym: wyróżnionych grantami ministra edukacji i kuratora oświaty. Współautor Pakietu Edukacyjnego „Rozmowy z młodzieżą o życiu” – Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, materiałów dydaktycznych „Wychowanie prorodzinne i seksualne”, artykułów i scenariuszy lekcji z dziedziny wychowania. Ukończyła liczne kursy kwalifikacyjne i doskonalące oraz ogólnopolskie programy w zakresie problematyki psychospołecznej i marketingowej (Nowa Szkoła, Gimnazjum 2000, Ocenianie w nowej szkole, Szkolny Organizator Reformy Edukacji). Od 25 lat szkoli nauczycieli, dyrektorów i kadry kierownicze różnych branż w zakresie rozwijania inteligencji emocjonalnej i interpersonalnej Współpracowała i współpracuje z renomowanymi instytucjami edukacyjnymi (RODN „WOM”, Instytut Kształcenia „ Eko-Tur”, CKN Librus, „Mega” Centrum Rozwoju , „Kreatywna Edukacja”, ODN „Oświata” i inne.)
Laureatka licznych nagród branżowych (ministra, kuratora) i samorządowych (prezydenta); za szczególne zasługi dla oświaty odznaczona medalem KEN.

Piotr Koniecki

Opiekun produktu, specjalista ds. systemów interaktywnych Interwrite i produktów Sony w firmie AGRAF Sp. z o.o. Od 2009 roku popularyzuje wprowadzanie nowoczesnych technologii i cyfryzację polskich szkół. Ekspert w dziedzinie wykorzystywania tablic interaktywnych, tabletów oraz pilotów do testów i odpowiedzi w nauczaniu. W AGRAFIE zajmuje się serwisem i pomocą techniczną dla Użytkowników urządzeń interaktywnych, którzy zawsze mogą liczyć na jego wsparcie. Prowadzi wiele szkoleń i prezentacji dla Nauczycieli i Wykładowców.

Osoba

Ewa Sitko

Nauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem zawodowym. Nagrodzona w 2008 roku Medalem Komisji Edukacji Narodowej za zasługi dla oświaty. Edukator programu „Nowa Szkoła”– CODN Grupa 1000/2. Metodyk przy WOM w Katowicach i Krakowie. Autor i realizator programów wychowawczych. Koordynator szkolnych działań wychowawczych. Autorka publikacji dotyczących komunikacji interpersonalnej oraz aktywizacji odbiorcy procesu edukacyjnego.

Osoba

Danuta Skrzypek

Edukator, menadżer oświaty, wieloletni Dyrektor szkoły, specjalista organizacji procesu kształcenia i zarządzania jakością pracy szkoły, zdobywczyni licencji na prowadzenie grantów kuratoryjnych w zakresie: dokumentacji pracy szkoły, bezpieczeństwa Uczniów, planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego w świetle nowej podstawy programowej, Nauczyciel biologii i chemii w szkołach różnych typów. Laureatka licznych nagród kuratoryjnych i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty odznaczona medalem KEN.

Daniel Żukowski

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z FEN związany od 10 lat. Pracuje na stanowisku szefa działu sieciowego. Jest odpowiedzialny m.in. za takie marki jak Cisco, Meru Networks, Cyberoam. Swoje doświadczenie z rynkiem edukacyjnym rozpoczął na konferencji w Mrozach w roku 2005, gdy po raz pierwszy prowadził wykład o nowoczesnych sieciach teleinformatycznych dla edukacji.

Rafał Czupryński

Od ośmiu lat związany z firmą Microsoft. Pracuje w dziale Developer Experience (Dział Nowych Technologii). Odpowiedzialny jest za współpracę z uczelniami wyższymi i szkołami w zakresie dydaktyki, badań i rozwoju.
Posiada również doświadczenie z zakresu tworzenia aplikacji Windows Phone, Windows, Kinect. Od kilkunastu lat interesuje się programowaniem gier i wszystkim, co jest związane z tym zagadnieniem.

Sebastian Pawłowski

od 2013 roku odpowiada za marketing produktowy Windows w polskim oddziale Microsoft. Swoje doświadczenia budował, pracując dla takich koncernów jak Dell czy Tech Data, gdzie zarządzał sprzedażą produktów i rozwiązań przeznaczonych dla Klientów komercyjnych. W Microsoft realizuje strategie Windows dla rynku biznesowego i konsumenckiego. Fascynuje go technologia, a wolnych chwilach najchętniej słucha muzyki dawnej.

Aleks Habdank

Prezes pionu płatnej telewizji MTG na teren krajów rozwijających się.
Zanim Aleks Habdank rozpoczął współpracę z Viasat Broadcasting, pracował dla Virgin Media w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmował stanowisko Dyrektora Produktów Rozrywki Cyfrowej i odpowiadał za TiVo, VOD, usługi on-line i telewizję kablową, a także wprowadzenie na rynek Virgin Movies i Virgin TV Anywhere. Prezes MTG wcześniej był Dyrektorem generalnym Chello On Demand, należącego do Liberty Global’s Chellomedia. Aleks Habdank pracował również dla NTL (nadawcy kablowego) i Strefa Vision Group (nadawcy) oraz na stanowisku Dyrektora spółki CTAM w Europie (Cable and Telecommunications Association for Marketing).

W Polsce Aleks Habdank był inicjatorem projektu „Przywracamy historię do życia w szkołach” na Polsat Viasat History, który jako pierwszy komercyjny kanał tematyczny w Polsce uruchomił edukacyjne pasmo historyczne dostosowane do programu nauczania historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Projekt ten trwa od września 2014 roku i objęty jest honorowym patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej. W lutym 2015 inicjatywa została nagrodzona Telekamerą.

Paweł Kudzia

Jest konsultantem ds. zrównoważonego rozwoju w Adekwatność CSR i partnerem w firmie Meissner and Partners. Jako tzw. prime speaker organizuje inspirujące spotkania i warsztaty dla firm i instytucji pod wspólnym tytułem „Prawdziwi bohaterowie-prawdziwe historie”. Swoje wystąpienia opiera na nieznanej historii Polski i na własnych doświadczeniach. Miał szczęście pracować w momentach „narodzin” różnych sektorów w Polsce. Był m.in. jednym z pierwszych korespondentów wojennych polskich mediów, członkiem zarządu i dyrektorem działu misji zagranicznych Polskiej Akcji Humanitarnej, odpowiadał za CSR w korporacji.
Projekt storyzhistory.PL, czyli inspirujące spotkania z historią Polski dla uczniów, prowadzi we współpracy z fundacją Humanites – Sztuka Wychowania. W roku 2014 i 2015 spotkania w liceach odbywają się m.in. w ramach kampanii edukacyjnej „Przywracamy historię do życia w szkołach” organizowanej przez kanał Polsat ViaSat History.

Wojtek Drewniak

Historyk, autor scenariuszy i prowadzący program „Historia Bez Cenzury”.
Przekazuje wiedzę błędnie uznawaną za nudną i niepotrzebną w sposób innowacyjny, charyzmatyczny, a przede wszystkim skuteczny. Odcinki „Historii Bez Cenzury” zyskały uznanie setek tysięcy widzów, w tym nauczycieli, którzy docenili nowatorski sposób przekazywania informacji.
Jest zwolennikiem stosowania języka prostego (nie mylić z wulgarnym) oraz przedstawiania postaci historycznych w ich pełnym spektrum, a nie (co stało się smutną rutyną) ukazywanie ich jako oderwanych i często podkolorowanych bohaterów. Nie można powiedzieć, że „wierzy w to, że historia może być ciekawa”. On to wie. Co więcej, stara się pokazać to innym.
Od początku 2015 roku prowadziy lekcje w ramach unikalnego projektu „Przywracamy historię do życia w szkołach”, której pomysłodawcą jest Polsat Viasat History.

Maciej Kaczmarek

Ukończył Akademię Bydgoską. Od 1998 roku prowadzi szkolenia i konferencje dotyczące rozwiązań sieciowych.
Związany z branżą IT od 19 lat. W tym czasie zajmował się projektowaniem, wdrażaniem, zarządzaniem i sprzedażą zintegrowanych rozwiązań informatycznych i biznesowych, bazujących na produktach firm takich jak: Microsoft, Oracle, SAP, Sybase, CA, Siemens, Cisco, 3Com, Compaq, IBM, HP. Pracował w firmach POLKOMTEL SA, ComputerLand S.A., D-Link.
Od 8 lat w sektorze rozwiązań sieciowych. Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcje związane z projektowym wsparciem rozwiązań dla infrastruktury teleinformatycznej.
Od 5 lat w firmie NETGEAR, gdzie jest odpowiedzialny za rozwiązania sieciowe dla kluczowych klientów firmy, m.in. za współpracę z przemysłem, administracją publiczną i instytucjami naukowymi w Polsce oraz obsługę merytoryczną dużych projektów w największych organizacjach biznesowych w Polsce.

Sylwia Ptaszek-Pydyn

Od 1996 roku zawodowo związana z informatyką. Od 2007 roku pracuje w firmie Microsoft Polska. Współpracuje ze środowiskami konkurencyjnymi, liderami technologii Microsoft i open source. Odpowiedzialna za transfer wiedzy dotyczącej nowych rozwiązań, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Microsoft Azure. Przed podjęciem pracy w firmie Microsoft, długoletni trener technologii Microsoft oraz Cisco.

Maciej Wichary

Filozof, ekonomista, informatyk. Wiceprezes Fundacji IT. Ekspert w dziedzinie certyfikacji IT. Szef zespołu sprzedaży i promocji egzaminów Microsoft, Adobe, Autodesk, Hewlett-Packard, który działa na terenie Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Autor pierwszych egzaminów certyfikacyjnych z języków programowania C i C++ zdawanych w 5 tys. centrów egzaminacyjnych Pearson VUE. Twórca portalu edukacyjnego dla programistów, z którego korzystają dziesiątki tysięcy osób z całego świata. Od 15 lat związany z branżą edukacyjną.

Michał Rosiak

Z pasją walczy o to, by internauci nie szczędzili czasu na zapewnienie sobie bezpieczeństwa w sieci. Formalnie Starszy Specjalista ds. Zabezpieczeń Systemów Teleinformatycznych, ale wywodzi się z dziennikarskiego środowiska, co wykorzystuje w codziennej pracy. Tłumacz z technicznego na ludzki – dość efektywny, na co wskazują statystyki oglądalności wpisów o bezpieczeństwie na Blog.Orange.pl. Ojciec dwóch synów wchodzących w „wiek internetowy”, co jeszcze bardziej wpływa na zainteresowanie bezpieczeństwem dzieci w sieci. W 2013 roku laureat przyznawanej przez Prezesa Orange Polska nagrody Przyjaciel CSR. Z wykształcenia psycholog społeczny, z zamiłowania – sędzia Polskiej Ligi Lacrosse.

Katarzyna Wątor

Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Łódzkiego, Nauczyciel dyplomowany, w zawodzie od 12 lat. Do dziś współpracuje z Uniwersytetem Łódzkim, goszcząc na swoich zajęciach grupy studentów filologii angielskiej w ramach odbywanych przez nich półrocznych zajęć metodycznych. W szkole odpowiedzialna jest za koordynację programów europejskich – Comenius, Erasmus Plus. Wraz z panią Małgorzatą Hatalą-Janus jest autorką innowacji pedagogicznej ,,Let’s Get to Know our European Friends Better”, której cele zakładają pracę metodami aktywizującymi z użyciem szeroko rozumianych nowych technologii.

Małgorzata Hatala-Janus

Absolwentka Kolegium Języków Obcych przy Uniwersytecie Łódzkim oraz dydaktyki języków obcych w Wyższej Szkole Humanistycznej, Nauczyciel mianowany, w zawodzie od 17 lat. Od 2013 roku jest szkolnym koordynatorem ogólnopolskiego programu „Aktywna edukacja” oraz trenerem drużyny Odysei Umysłu. Wraz z panią Katarzyną Wątor jest autorką innowacji pedagogicznej ,,Let’s Get to Know our European Friends Better”, której cele zakładają pracę metodami aktywizującymi z użyciem szeroko rozumianych nowych technologii.

Sylwetki kolejnych prelegentów będą systematycznie dodawane – zachęcamy do śledzenia nowości pojawiających na stronie.