Miejsce, termin i koszt
Miejsce konferencji Termin konferencji Koszt uczestnictwa
Miejsce konferencji – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to czterogwiazdkowy obiekt konferencyjno-hotelowy położony w Ożarowie Mazowieckim (tylko 15 km od Centrum Warszawy), który specjalizuje się w kompleksowej organizacji konferencji, kongresów, eventów, bankietów, targów oraz imprez okolicznościowych.
Nowoczesne Centrum konferencyjne MCC Mazurkas tworzy kompleks 35 sal konferencyjnych, 3 500 m2 powierzchni wystawienniczej oraz 158 komfortowych pokoi.
W 2012 r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel otrzymał prestiżowy tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Partner Firm Zagranicznych. Obiekt został również laureatem konkursu na Złotą Setkę Hoteli, Restauracji i Miejsc Magicznych. Od 1 stycznia 2013 r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel dołączył do grona hoteli zrzeszonych w grupie Polish Prestige Hotels & Resorts.
Wraz z obsługą hotelową dołożymy wszelkich starań, aby konferencja Nowoczesny Dyrektor była doświadczeniem zarówno ciekawym, jak i wartościowym. Mamy nadzieję, że zadowolenie z wydarzenia przełoży się na chęć Państwa uczestnictwa w kolejnych edycjach konferencji.
Położenie i lokalizacja obiektu
Zapraszamy Państwa do Centrum Konferencyjnego dogodnie położonego przy międzynarodowej drodze E30, stanowiącej trasę wylotową z Warszawy na Poznań i Berlin, zaledwie 14 km (25 minut) od Pałacu Kultury i Nauki (centrum Warszawy), 750 m od dworca PKP w Ożarowie Mazowieckim i bezpośrednio przy przystanku autobusowym i tramwajowym.
Adres obiektu
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel Sp. z o. o.
ul. Poznańska 177
05-850 Ożarów Mazowiecki
NIP 118-202-55-54
tel.: (+48 22) 721 47 47-49
Zobacz wskazówki dojazdu samochodem.
Galeria zdjęć MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
Termin konferencji
Konferencja Nowoczesny Dyrektor – mobilność, bezpieczeństwo, innowacyjność odbędzie się 23-24 marca 2015 r.
Zapisy na konferencję ruszą w listopadzie 2014 r. i będą trwały do
13 marca 2015 r. lub do osiągnięcia
limitu Uczestników, który wynosi
350 Dyrektorów szkół.
Koszt uczestnictwa
Koszt uczestnictwa dla Dyrektorów szkół to 695 zł brutto i obejmuje:
- zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
- udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
- udział w panelu seminariów w pierwszym i drugim dniu spotkania (łącznie 8 zajęć seminaryjnych) – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną obejmującą 8 wybranych zajęć spośród kilkudziesięciu propozycji;
- możliwość spotkania z Partnerami i Wystawcami konferencji i odwiedzenia ich stoisk;
- pełne wyżywienie – śniadanie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady;
- uroczysty bankiet wraz z wystąpieniem muzycznej gwiazdy wieczoru;
- możliwość skorzystania z usług Aquaparku (basen, jacuzzi);
- parking;
- komplet materiałów konferencyjnych.
Limit Uczestników wynosi 350 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!