Miejsce, termin i koszt

 

Miejsce konferencji           Termin konferencji           Koszt uczestnictwa

 

Miejsce konferencji – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to czterogwiazdkowy obiekt konferencyjno-hotelowy położony w Ożarowie Mazowieckim (tylko 15 km od Centrum Warszawy), który specjalizuje się w kompleksowej organizacji konferencji, kongresów, eventów, bankietów, targów oraz imprez okolicznościowych.

MCC_Hotel

Nowoczesne Centrum konferencyjne MCC Mazurkas tworzy kompleks 35 sal konferencyjnych, 3 500 m2 powierzchni wystawienniczej oraz 158 komfortowych pokoi.

MCC_logoW 2012 r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel otrzymał prestiżowy tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Partner Firm Zagranicznych. Obiekt został również laureatem konkursu na Złotą Setkę Hoteli, Restauracji i Miejsc Magicznych. Od 1 stycznia 2013 r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel dołączył do grona hoteli zrzeszonych w grupie Polish Prestige Hotels & Resorts.

Wraz z obsługą hotelową dołożymy wszelkich starań, aby konferencja Nowoczesny Dyrektor była doświadczeniem zarówno ciekawym, jak i  wartościowym. Mamy nadzieję, że zadowolenie z wydarzenia przełoży się na chęć Państwa uczestnictwa w kolejnych edycjach konferencji.

Wirtulana podróż

Położenie i lokalizacja obiektu

Zapraszamy Państwa do Centrum Konferencyjnego dogodnie położonego przy międzynarodowej drodze E30, stanowiącej trasę wylotową z Warszawy na Poznań i Berlin, zaledwie 14 km (25 minut) od Pałacu Kultury i Nauki (centrum Warszawy), 750 m od dworca PKP w Ożarowie Mazowieckim i bezpośrednio przy przystanku autobusowym i tramwajowym.

samochówautobus

Adres obiektu

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel Sp. z o. o.
ul. Poznańska 177
05-850 Ożarów Mazowiecki
NIP 118-202-55-54
tel.: (+48 22) 721 47 47-49

Zobacz wskazówki dojazdu samochodem.

mapka_samochod

Galeria zdjęć MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

 

Termin konferencji

Konferencja Nowoczesny Dyrektor – mobilność, bezpieczeństwo, innowacyjność odbędzie się 23-24 marca 2015 r.

Zapisy na konferencję ruszą w listopadzie 2014 r. i będą trwały do 13 marca 2015 r. lub do osiągnięcia limitu Uczestników, który wynosi 350 Dyrektorów szkół.

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa dla Dyrektorów szkół to 695 zł brutto i obejmuje:

  • zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
  • udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
  • udział w panelu seminariów w pierwszym i drugim dniu spotkania (łącznie 8 zajęć seminaryjnych) – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną obejmującą 8 wybranych zajęć spośród kilkudziesięciu propozycji;
  • możliwość spotkania z Partnerami i Wystawcami konferencji i odwiedzenia ich stoisk;
  • pełne wyżywienie – śniadanie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady;
  • uroczysty bankiet wraz z wystąpieniem muzycznej gwiazdy wieczoru;
  • możliwość skorzystania z usług Aquaparku (basen, jacuzzi);
  • parking;
  • komplet materiałów konferencyjnych.

Limit Uczestników wynosi 350 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Zapisy ruszyły – formularz rejestracyjny.